Táto stránka používa cookies.

Pre dlhé vlasy

cena 46,99 EUR
ihneď k odoslaniu
cena 46,99 EUR
ihneď k odoslaniu

 


01. 01. 2019

TÚŽITE PO KRÁSNYCH VLASOCH? DODAJTE IM POTREBNÉ VITAMÍNY!

Zlá životospráva býva najčastejšou príčinou vypadávania vlasov. Hektický život, stres, fajčenie, alkohol a zlá strava sa obvykle odrazia na ich kvalite. Skôr ako sa teda pustíte do zháňania drahej špecializovanej vlasovej kozmetiky, pouvažujte či je Vaša strava dostatočne bohatá na všetky vitamíny, ktoré si v tomto článku uvedieme.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt vitamins

Vitamíny skupiny B pre zdravé vlasy

Najčastejšou príčinou vypadávania vlasov je strava ochudobnená o vitamín B2. Vitamín B2 nazývaný taktiež Riboflavín prispieva taktiež kvalite nechtov a pokožky. Jeho zdrojom je kakao, mandle a zelenina. Medzi účinných bojovníkov voči vypadávaniu vlasov sa radí aj Biotín, označovaný aj ako vitamín B7 alebo vitamín H. Biotín podporuje rast a tvorbu vlasových folikúl. Nájdeme ho v tmavej listovej zelenine a orechoch.

Poznáte kyselinu Pantoténovú? Možno pod názvom B5. Je nevyhnutná pre rast a silu vlasovej štruktúry. Doplniť ju môžete potravinami ako avokádo alebo strukovinami. Túžite po silných dlhých vlasoch? Podporte ich rast Pyridoxínom – vitamínom B6. Najvyššia koncentrácia tohto vitamínu je v zemiakoch a špenáte.  

Vitamín C proti vypadávaniu vlasov

Výborným i keď pre niekoho netradičným doplnkom pre vlasovú starostlivosť je kyselina Askorbová. Vitamín C okrem vašej imunity chráni vlasy voči vypadávaniu. Existuje množstvo štúdií, ktoré dokázali, že jeho nedostatok hrá dôležitú úlohu v procese starnutia. Ak chcete bojovať proti poškodeniu vlasov vonkajšími vplyvmi, siahnite po brokolici, citrusovom ovocí, ružičkovom keli či paprike. Doplniť ho môžete aj formou tabliet.

Vitamín D pre husté vlasy

Vitamín D je dôležitý pre udržiavanie rovnováhy vápnika, imunitnej regulácií a pri raste buniek. Dostatok vitamínu D môže kmeňovým bunkám pomôcť zvýšiť ich schopnosť produkovať vlasy. Vitamín D nám poskytujú slnečné lúče, preto by sme mali denne na slnku  tráviť minimálne 10-15 minút. Doplniť ho môžete aj formou potravy, nachádza sa napríklad v zelenine či hubách.